۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۱۵

البرزي:

رقابت هاي دو و ميداني انتخابي تيم خراسان شمالي برگزار شد

رقابت هاي دو و ميداني انتخابي تيم خراسان شمالي برگزار شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي گفت: مسابقات دو و ميداني قهرماني مردان استان و انتخابي تيم خراسان شمالي براي حضور در رقابت هاي كشوري در شش ماده برگزار شد.

اسماعيل البرزي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: رقابت هاي دو و ميداني قهرماني مردان خراسان شمالي و انتخابي تيم استان براي حضور در مسابقات كشوری مشهد در شش ماده دوي 60 متر، 400 متر، 800 متر، هزار و 500 متر، پرتاب وزنه و پرش طول در محل استاديوم تختي بجنورد برگزار شد.

وي با بيان اينكه در اين مسابقات 46 دو و ميداني كار در شش ماده با يكديگر رقابت كردند، اظهار داشت: در ماده دو 60 متر مهدي محمدي قهرمان شد، سامان ايزددوست در رده دوم قرار گرفت و مسعود مرادي نيز به مقام سومي رسيد.

البرزي افزود: در ماده 400 متر مرتضي احمدي، سعيد صفائيان و اميد رحيمي به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را از آن خود كردند و در ماده دو 800 متر نيز اميد درخشان در رده نخست ايستاد، جلال قلي زاده دوم شد و اميدرضا روشناييان نيز سوم شد.

به گفته وي در ماده دوی هزار و 500 متر ناصر شيردلان قهرمان شد، ابوالفضل رمضاني نايب قهرماني را به دست آورد و سيف الله پناهي نيز به مقام سومي بسنده كرد.

البرزي اضافه كرد: در ماده پرتاب وزنه نيز مسعود مرادي، سيدرضا وحداني و سامان ايزددوست به ترتيب عناوين اول تا سوم را از آن خود كردند.

وي بيان كرد: در ماده پرش طول مهدي محمدي مقام اول را بدست آورد، جهان قلي زاده دوم شد و سامان ايزددوست نيز در رده سوم ايستاد.

اين مسئول اظهار داشت: نفرات برتر اين رقابت ها 18 اسفندماه سال جاري به عنوان تيم خراسان شمالي در مسابقات کشوري که به ميزباني مشهد برگزار مي شود، شرکت خواهند کرد.

رئيس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي در پايان يادآور شد: داوري اين مسابقات را حسين سجادي، غلامرضا مقدسي، مهدي اصفهاني، اميد ايزدپرست و شاهين مهردلان برعهده داشتند.

کد خبر 2006297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha